Σάββατο, 19 Απριλίου 2014

hide and seek

Δεν είναι ότι δεν θέλω, είναι ότι δεν μπορώ. 
Μπορεί και να μην θέλω να μπορέσω, ναι. Μπορεί κι αυτό.
Απλά προσπαθώ να κρύψω τόσες εικόνες πίσω από λέξεις.
Γιατί να κρύψω; Μα τι ερωτήσεις είναι αυτές αγαπητέ μου.
Τι να πω. Ίσως να θέλω να δω ποιοι μπορούν να βρουν τα κρυμμένα νοήματα, δίχως την βοήθειά μου. 
Βέβαια, ίσως αυτούς ακριβώς να φοβάμαι.
Ίσως πάλι να θέλω να κρυφτώ εγώ. Σαν παιδάκι που παίζει.
Μετρήστε τώρα ως το 10 , αγαπητέ μου, κι εγώ θα βρω μια κρυψώνα.
Θα είναι πολύ καλή, σας προειδοποιώ.
Δεν είμαι παιδάκι πια, μεγάλωσα. 
Θα κοπιάσετε να με βρείτε.
Ξεκινήστε τώρα, ας μην καθυστερούμε άλλο. 
Αρκετά αργήσαμε.

*1 2 3*

Εδώ. Να είμαι κοντά του. Δεν θα το υποψιαστεί. Θα ψάχνει πιο μακρυά και δεν θα με βρει.

*4 5 6*

Ίσως καλύτερα εκεί. Λίγο πιο μακρυά δεν πειράζει. Τι δίπλα, τι λίγα μέτρα απόσταση, σωστά;

*7 8 9*

Μήπως σε άλλο δωμάτιο; Είναι πολύ προφανής η κρυψώνα αυτή. Ας το πάρουμε λογικά, λοιπόν, πρώτα κοιτάμε δίπλα μας και μετά ψάχνουμε πιο μακρυά. Πολλοί λειτουργούν έτσι. Ίσως κι εσείς, αγαπητέ, να λειτουργείτε έτσι. Ας πάω λοιπόν στο διπλανό δωμάτιο.

*10*

"Μα, δεν κρυφτήκατε. Είστε εδώ, μπροστά μου. Πώς να βρω κάτι που έχω ήδη στα χέρια μου;"

"Αγαπητέ μου, πόσο λάθος κάνετε. Κρύφτηκα. Και μάλιστα εξαιρετικά καλά. Ίσως αν ξαναδιαβάσετε το κείμενο με βρείτε. Βέβαια, μπορεί και όχι. Άλλωστε, σας είπα. Κρύβομαι πολύ καλά πίσω από λέξεις, αγαπητέ μου. Πολύ καλά."








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου